czwartek, 3 kwietnia 2014

Co na Was czeka w moim mieście? :)

Witam wszystkich!


W moim pierwszym poście chciałabym przybliżyć Wam, co takiego będzie można znaleźć na moim blogu. Po pierwsze jestem kosmetologiem, więc ogólne założenie miało być takie, że będzie to blog czysto kosmetyczny. Blogów kosmetycznych jest jednak sporo, także oprócz kosmetyki, kosmetologii, recenzji pojawi się też trochę dietetyki, dobrego jedzenia i zdrowego trybu życia. Nie zrezygnuję też z obserwacji świata i ludzi, z moich opinii, lubię wyrazić swoje zdanie, interesuje mnie też zdanie innych, więc liczę na ciekawe dyskusje :)
Zrobię wszystko, żeby Was nie zanudzić i pisać w sposób lekki i przyjemny. Sama nie lubię czytać np. ciekawostek ze świata kosmetologii, które są żywcem spisane z encyklopedii. Ciężko mi przyjąć do wiadomości, że żeby nie mieć sińców pod oczami trzeba się po prostu wysypiać, kiedy prowadzę aktywny tryb życia i śpię po 3-4 godziny, bo pracuję 12, a resztę czasu zabiera gromadka dzieci albo partner z wysokim libido ;) ( założenia są oczywiście czysto hipotetyczne :) ). Co wtedy robić? Chętnie doradzę, mam dużo pomysłów :).
Podsumowując, będę potwierdzać fakty i obalać mity, testować i wyrażać opinie, a wszystko będzie opisane z nieobcym mi poczuciem humoru, tak, aby wam się przyjemnie czytało i mnie łatwo pisało :).
Zapraszam do czytania, mam nadzieję, że z moim blogiem spędzicie wiele miłych chwil :).

Pozdrawiam Was gorąco,

MaddieAnn :)

Zobacz też:

1 komentarz:

Dziękuję za dodanie komentarza! Aby uniknąć spamu moderuję wiadomości, więc nie będzie on widoczny od razu, pojawi się najpóźniej następnego dnia. Jeśli chcesz być ze mną na bieżąco, zachęcam do zaobserwowania bloga lub/i polubienia strony na Facebook'u lub Google+:) Staram się zawsze odwiedzać blogi komentujących;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.