niedziela, 9 sierpnia 2015

Piękne rzęsy z LashVolution - rozpoczynam test! :)

Witam:)



Jak już niektórzy z Was wiedzą pasjonuję się makijażem – uwielbiam się malować, konturować,  używać cieni do powiek w różnych kolorach, przebieram w różach, szminkach, kredkach…. I tuszach do rzęs. Dla mnie w makijażu jedną z najważniejszych rzeczy są długie, mocno wytuszowane rzęsy. Szczerze mówiąc mam wyrzuty sumienia, że aż tyle maskary czasem aplikuję… Bardzo chciałabym mieć naturalnie wywinięte, długie, gęstsze i odżywione rzęsy, zresztą która z nas by nie chciała?;)

Długo zastanawiałam się nad jakąś odżywką do rzęs, więc kiedy dostałam propozycję współpracy od firmy LashVolution bardzo się ucieszyłam:) Właśnie dotarła do mnie paczka z serum pobudzającym wzrost rzęs :) Co to za cudo?


LashVolution zapewnia maksymalną efektywność działania, potwierdzoną niezależnymi badaniami. Odżywka przyspiesza naturalny wzrost rzęs, dzięki czemu jest wyjątkowo skuteczna, a zarazem bezpieczna.
  • pierwsze efekty możesz zaobserwować już po 14 dniach
  • Twoje rzęsy będą zachwycać bez makijażu i drogiego tuszu
  • maksymalny efekt uzyskasz po pełnej, 4-miesięcznej kuracji
  • Twoje rzęsy staną się seksowne i kuszące jak nigdy dotąd
  • efekty będą bardziej widoczne niż przy sztucznych rzęsach



 
Źródło: http://lashvolution.pl/badania.html

Najbardziej podobają mi się substancje aktywne zawarte w odżywce – musicie to zobaczyć na stronie TUTAJ. Peptydy i ekstrakt z pokrzywy powinny bardzo pomóc w stymulacji wzrostu rzęs. Według informacji na stronie „90% badanych kobiet zauważyło wyraźne wydłużenie rzęs”.

Serum przybyło do mnie w kartonowym pudełku. Do środka dołączono ulotkę i miarkę do rzęs, dzięki której możemy wymierzyć postępy w kuracji:) 






Mała rzecz, a cieszy:)
Opakowanie, w którym znajduje się serum jest niewielkie, bardzo poręczne. Wygląda jak eyeliner:) Pędzelek jest sztywny, precyzyjny, dzięki temu odżywka nie będzie się rozlewać poza linią rzęs.


A oto moje rzęsy przed kuracją:


Wszystkie informacje i odpowiedzi na pytania znajdziecie na stronie www.lashvolution.pl.

Tak więc zaczynam testy!;) 

Serum możecie zakupić na stronie,  po kliknięciu w link: LashVolution

_______________________________________

BĄDŹ ZE MNĄ NA BIEŻĄCO!
FACEBOOK - KLIK
BLOGLOVIN - KLIK
TWITTER - KLIK

Zobacz też:

17 komentarzy:

  1. Ty masz w ogóle długie rzęsy!:)
    Ja używam Long4Lashes i jestem zachwycona efektami. Ludzie pytają czy przedłużałam rzęsy, a ja wtedy odpowiadam ,,znalazłam dobrą odżywkę'' ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są długie, faktycznie, widać to na miarce. Ale niestety nie widać tego na żywo:/ Są proste i nie mogę za bardzo pokazać ich potencjału.... Chciałabym je jeszcze zagęścić i wzmocnić:)

      Usuń
  2. Powodzenia w testowaniu czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie jestem bardzo ciekawa i czekam jakie efekty przyniesie stosowanie tej odżywki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również stosuję :) będziemy porównywać efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję, że będziesz zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia i miłego testowania :) Informuj na bieżąco! Pozdrawiam, aleksandralaura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzje i to jak się spiszę, bo sama chcę zakupić jakąś odżywkę na rzęsy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja znów testuję tą odżywkę z revitalash ;) owocnych testôw ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. będę testować za 4 miesiące ;) Na razie Bodetko testuję ;) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza! Aby uniknąć spamu moderuję wiadomości, więc nie będzie on widoczny od razu, pojawi się najpóźniej następnego dnia. Jeśli chcesz być ze mną na bieżąco, zachęcam do zaobserwowania bloga lub/i polubienia strony na Facebook'u lub Google+:) Staram się zawsze odwiedzać blogi komentujących;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.