niedziela, 11 maja 2014

Marion i Biovax w Biedronce

Witam!

Ostatnio będąc na zakupach w popularnej sieci sklepów Biedronka (:D) natknęłam się na produkty firmy Marion i seria Biovax (L'biotica). Z tej pierwszej możecie kupić kurację i ampułki 7 efektów, a Biovax dostarczył do Biedronki saszetki z maskami do włosów. Poszalałam i kupiłam niektóre z nich. Polecam poszaleć i Wam, szaleństwo nie będzie drogie: kuracje są w cenie ok. 6,80, jeśli się nie mylę, a za maseczkę z Biovaxu zapłacimy 1,99.

Kuracja z olejkiem arganowym 7 efektów firmy Marion:


Sklad: Cyclopentasiloxane (and) Dimethiconol, Dimethicone, Phenyltrimethicone, Isopropyl Myristate, Argania Spinosa Kernel Oil, Parfum, Cl 47000, Cl 26100, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Benzyl Cinnamate

Ładnie wyglądająca buteleczka z wygodną pompką zawiera pomarańczowy płyn-żel, który po roztarciu na skórze daje satynowe wykończenie, co jest zasługą obecnych w składzie silikonów: Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Dimethicone, Phenyltrimethicone. Pierwszy z nich to silikon lotny, który po jakimś czasie odparowuje z powierzchni skóry lub włosów, reszta to silikony nierozpuszczalne w wodzie, ale można łatwo je usunąć za pomocą łagodnych detergentów. Olej arganowy występuje w środku składu. Nie jest źle:) Szukałam czegoś na moje suche i zniszczone końcówki, myślę, że powinien się sprawdzić, ma trochę gęstszą konsystencję niż moje serum na końcówki z Biovaxu, ale daje bardzo podobne wykończenie. 

Intensywnie regenerująca maseczka Naturalne Oleje Biovax:


 Co my tu mamy? Olej arganowy, macadamia i kokosowy. Mocna trójka:) 
  • Olej arganowy zawiera bardzo duże ilości witaminy E, która wpływa na szybszy wzrost włosa, jest też silnym przeciwutleniaczem chroniącym cebulki włosowe przed wolnymi rodnikami.
  • Olej macadamia - zawiera kwas palmitooleinowy, który jest składnikiem lipidów naskórka
  • Olej kokosowy - mocno nawilża i odbudowuje strukturę włosa, zawiera kwas laurynowy, który wykazuje właściwości przeciwbakteryjne i przeciwgrzybiczne.
Intensywnie regenerująca maseczka do włosów słabych ze skłonnością do wypadania:


Maseczka zawiera sok z liści aloe vera, ekstrakt z miodu, olej ze słodkich migdałów i ekstrakt z henny. Patrząc na ten skład odnoszę wrażenie, że nie ma tu nic, co miałyby zahamować wypadanie włosów, oprócz ekstraktu z aloesu, który także nawilża i zapobiega łamaniu się włosów. Reszta odżywia i odbudowuje. Oczywiście nie kupiłam tej maseczki z myślą, że włosy mi po niej przestaną wypadać, chcę zobaczyć efekt, jaki daje na włosach:)

Intensywnie regenerująca maseczka do włosów ciemnych:


Mamy w składzie ekstrakt z alg brunatnych, który remineralizuje i nawilża, filtr UV (który jak dla mnie powinien być we wszystkich kosmetykach do włosów. I nie tylko do włosów), nawilżający olej ze słodkich migdałów oraz ekstrakt z henny. Świetnie, że mamy tu filtr - będzie pomagać w zachowaniu ciemnego koloru włosów, nie mówiąc już o ochronie przed ogromną ilością wolnych rodników indukowaną przez promieniowanie ultrafioletowe. Ekstrakt z henny będzie tu składnikiem antybakteryjnym, kondycjonującym i chroniącym kolor włosów.

Dostępne są jeszcze inne wersje maseczek, jednak te wydały mi się najbardziej sensowne i ich składniki przykuły moją uwagę. Jestem ciekawa, jak sprawdzą się na moich włosach.

Buziaki! :)

Zobacz też:

1 komentarz:

  1. Nie miałam nic z tych rzeczy, może się skuszę ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com (blog z outfitami)
    http://kosmetycznieinastolatkowoola.blogspot.com (blog kosmetyczny- dopiero zaczynam)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza! Aby uniknąć spamu moderuję wiadomości, więc nie będzie on widoczny od razu, pojawi się najpóźniej następnego dnia. Jeśli chcesz być ze mną na bieżąco, zachęcam do zaobserwowania bloga lub/i polubienia strony na Facebook'u lub Google+:) Staram się zawsze odwiedzać blogi komentujących;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.