niedziela, 12 sierpnia 2018

10 lakierów hybrydowych idealnych na lato | NeoNail, Indigo, Neess, Modena, Elisium


Lato w pełni i każda lakieromaniaczka przebiera w kolorach - w końcu to idealny czas na wykorzystanie całej palety barw na raz! Ja sama mam ochotę zmieniać stylizację co tydzień, bo co chwilę powstają w mojej głowie nowe pomysły na paznokcie:)

Pokażę Wam dziś najlepsze moim zdaniem odcienie lakierów hybrydowych na lato:) Będą to lakiery różnych firm - wszystkie lubię, bardziej lub mniej, ale lubię:) Jeśli chcielibyście posta na temat lakierów hybrydowych od różnych producentów, ale bardziej pod względem konsystencji, trwałości i ogólnej jakości, to dajcie znać, bo dziś zajmiemy się wyłącznie kolorami! :)

Wśród mojego top 10 hybryd na lato znalazły się 3 odcienie mocniejsze i 7 jasnych, pastelowych, bo to właśnie tego typu kolory królują na moich paznokciach:) Zapraszam do lektury:)


Manicure i pedicure - wybierz na Ceneo

OGNISTE POMARAŃCZE, SOCZYSTE NEONY
_______________________________________

Lubię wyraziste kolory, ale nie za często. Zazwyczaj używam ich raz na jakiś czas, kiedy jestem już znudzona pastelami. Chciałoby się rzec - trzeba czasem zaszaleć! Jeśli mam na to ochotę to w porze letniej wybieram najczęściej te trzy kolory:



1. Niebieski - Baltic, Modena
2. Koralowy - Neonowa Obsesja, Neess
3. Pomarańczowy - Sexy Saksofon, Neess



Wybierając Baltic z oferty Modeny liczyłam na coś bardziej chabrowego niż typowo niebiesko-granatowego, coś na wzór Magnifique od Indigo, niestety chabrowy nie jest, ale stwierdziłam, że rewelacyjnie wygląda w macie:) Nie podoba mi się tylko jedna rzecz - to, że jest rzadki (mam trzy lakiery Modeny i wszystkie takie są) i barwi skórę, jeśli się już na nią oczywiście wjedzie, więc trzeba bardzo uważać. Z drugiej strony jednak świadczy to o dobrym pigmentacji i fakt - lakier kryje świetnie. 


Neonową obsesję mieliście już okazję podziwiać pod TYM linkiem, kupiłam go w zeszłym roku na targach Beauty Days i już wtedy zapewniano mnie, że to hit lata. Sexy Saksofon to z kolei mój tegoroczny ulubieniec. Wykorzystałam go w stylizacji z pomarańczką - możecie ją zobaczyć TUTAJ . Podobno najmodniejszy kolor 2018 roku to fiolet - ja jednak mam szał na wszelkie odcienie pomarańczy:) 




BEZ PASTELI SIĘ NIE OBĘDZIE
____________________________________

Przyznam szczerze, że pastele noszę zawsze - niezależnie od pory roku. Po prostu uwielbiam je i nie ważne jaką mam aktualnie długość czy kształt paznokci - zawsze świetnie się prezentują. Tego lata najchętniej noszę (od lewej):



4. Blue Tide, NeoNail
5. W groszki, Neess
6. Chiquita Banana, Indigo
7. Ibiza Chill, Indigo
8. Lotus Flower, NeoNail
9. Lilipad, Elisium
10. First Date, NeoNail



No dobra, Blue Tide już nie noszę, bo się przeterminował, ale miałam go na paznokciach przez połowę zeszłego lata:) Lotus Flower jest dość podobny do jednego z najpiękniejszych kolorów lakierów, czyli Sleeping Beauty od Semilac, więc gorąco polecam go przetestować. First Date to idealny odcień pastelowego fioletu - pochodzi z jednej z najnowszych kolekcji NeoNail Pastel Romance (kolekcja idealna dla wielbicieli pasteli;)).

Poniżej ombre z First Date i Sponge Cake od NeoNail


Chiquita Banana - jest to bardzo nietypowy kolor, ponieważ w zależności od tego z jakimi odcieniami go zestawimy jest albo żółty, albo zielonkawy:) Na zdjęciu poniżej przybiera bardziej żółtą barwę, jednak są takie momenty, że wydaje mi się, że jest on bardziej zielony niż żółty...


Z koli Ibiza Chill to kolor, na który polowałam już od dłuższego czasu - kolor moich marzeń :D Bardzo długo poszukiwałam "rozbielonych lodów brzoskwiniowych" - i udało się! Niestety nie mam jeszcze zdjęcia z tym kolorem na paznokciach, ale z pewnością niedługo to nadrobię:)

Jeśli jesteście fankami pistacjo-mięty to polecam W groszki od Neess - krycie trochę kuleje, ale po 3  warstwach jest ok:)


Lilipad, czyli jeden z moich dwóch lakierów od firmy Elisium to piękny lilaróż, który możecie zobaczyć w akcji TUTAJ .



Napiszcie, który z tych dziesięciu lakierów przypadł Wam do gustu najbardziej i jakie barwy nosicie najchętniej na paznokciach.



Buziaki,
MaddieAnn:)

_______________________________________

BĄDŹ ZE MNĄ NA BIEŻĄCO!
FACEBOOK - KLIK
BLOGLOVIN - KLIK
TWITTER - KLIK
INSTAGRAM - KLIK

Zobacz też:

38 komentarzy:

  1. Uwielbiam neony i pastele latem :) Jak na razie mam przerwę w hybrydach i wybieram tradycyjne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi lakiery z firmy Neess się nie sprawdziły, nie przepadam za nimi. Ale kolory, trzeba przyznać, piękne :)
    https://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo bym chciala taki artykuł. Zastaanwiam sie długo nad neess ale nie wiem.... Mam słabe paznokcie, uzywam semilaca ale i tak po tygodniu (i to w maksie) nie mam juz nic na paznokciach, bo odpadają. Testowałam już opi, neonail.. wszystko odpada:( moze masz jakis pomysl, jakąs bazę do hybryd godną polecenia? Najbardziej podobają mi sie te pierwsze neony - i ten pomarańczowy jest przesliczny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się sparawdziła baza NeoNail. Jeśli nic Ci się nie trzyma na paznokcicach, to może przebadaj tarczycę? Bo często tutaj jest problem.

      Usuń
  4. Ja uwielbiam, jak moja żona zrobi sobie takie letnie paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pazurki ;) Muszę sobie sprawić takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  6. wyraziste kolory bardzo odważne, ja wolę te neutralne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile cudownych kolorów!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolorki. Najabrdziej spodobał mi się ten pistacjowo-miętowy. Osobiście jestem fanką niebieskich odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z kolei jeśli już niebieskie i zielone to tylko pastele, bo tak to nie lubię takich kolorów na paznokciach:) Baltic jest wyjątkiem tutaj:)

      Usuń
  9. Znam tą markę :D jedne z lepszych kosmetyków jakich kiedykolwiek używałam

    OdpowiedzUsuń
  10. troche kolory dla mlodszej osoby:) bo tak kolo 30 dziwnie by wygladalo sie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja jestem przed 30 i uwierz mi, wygląda to świetnie:) Nie będzie dziwnie, to są kolory dla każdego, grunt w tym, żeby dobrze się w nich czuć:)

      Usuń
  11. Fajny artykuł. Bardzo ładne kolory tych lakierów. Wygląda to wszystko świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry i potrzebny artykuł. Wiele się dowiedziała, Dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczniusie paznokietki w przeróżnych kolorach. Moje serducho skradł niebieski i pastelki, które uważam za świetną alternatywę dla oklepanego frenchu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe lakiery i fajne kolory. Mnie najbardziej zauroczył niebieski i pastelki, które uważam za fajną alternatywę dla nudnego frenchu. A twoje paznokietki prezentują się bosko:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię neonki, może nie na każdą okazję ale często z nich korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne pazurki, mogą mijać lata a pastelki zawsze będą na czasie, uwielbiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Udało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać

    OdpowiedzUsuń
  18. Udało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza! Aby uniknąć spamu moderuję wiadomości, więc nie będzie on widoczny od razu, pojawi się najpóźniej następnego dnia. Jeśli chcesz być ze mną na bieżąco, zachęcam do zaobserwowania bloga lub/i polubienia strony na Facebook'u lub Google+:) Staram się zawsze odwiedzać blogi komentujących;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.