środa, 31 grudnia 2014

Nowości, prezenty i wygrana:)

Hej!:)

Witam Was moje Drogie w ostatnim poście w tym roku i od razu przepraszam, że tak rzadko dla Was piszę w tym miesiącu. Na początku grudnia pisałam, że jest to dla mnie miesiąc bardzo pracowity (zresztą dla wielu z Was taki jest). Zaginęłam wśród przedświątecznych przygotowań (no, może dajmy spokój z tymi przygotowaniami, nawet palca nie przyłożyłam do tego, żeby coś posprzątać - dzięki Mamo!), planowań komu jaki prezent zakupię i ogromu pracy w pracy (nerwów, które straciłam na tydzień przed świętami nikt mi już nie odda). Siedzę teraz po nocy i piszę dla Was, bo bardzo chciałam, żeby coś się jeszcze przed końcem roku pojawiło na blogu. Chciałam tak bardzo, że zdjęcia, które zrobiłam są na tyle beznadziejne, że w ogóle bym ich nie opublikowała, ale zależy mi, żebyście zobaczyły, co się pojawiło w mojej kosmetyczce:) Za tą kiepską jakość zdjęć też Was przepraszam, na pewno pojawią się jeszcze na blogu ładniejsze fotografie:)
 
Zacznijmy od nowości, które zakupiłam sobie sama;) Zainwestowałam w emulsję z witaminą C z Ziaji - mam już jedną emulsję od tej firmy, do cery naczyniowej i jestem w miarę zadowolona. Nakładam ją zawsze pod krem na dzień i olej na noc, z tą zrobię tak samo:) Recenzja już wkrótce:)

 
Musiałam również zajrzeć do Paese, 30, grudnia to ostatni dzień, w którym można było zrobić tam zakupy - likwidują stoisko (pisałam już o tym na fanpage'u na Facebook'u) :((( Zakupiłam na zapas ze zniżką 40% matujący puder półtransparentny, który stał się jednym z moich ulubionych, skusiłam się też na odżywkę Paznokieć w płynie - mam nadzieję, że dzięki niej poprawi się stan moich rozdwajających się paznokci. Mam nadzieję, że stoisko tej firmy pojawi się gdzieś w Kielcach już niedługo i że będą w nim pracowały te same panie:)

 
 
Czas na prezenty:) Mikołaj przyszedł już do mnie przed świętami - dostałam zestaw do manicure Nail Art Mania Crazy Crystals od Pupa Milano:) Kolorek jest przepiękny, jutro pojawi się na moich paznokciach, tak pod sylwestra:)

 
Mikołaj przyniósł mi też szczotkę Tangle Teezer, którą kupowałam chyba przez pół roku i nie mogłam się zdecydować:) Już mogę powiedzieć, że jestem w niej zakochana do szaleństwa:) A obok piękne prezentuje się moja wymarzona paletka Rio Rio od Sleeka! Uwielbiam te kolory, swatche oczywiście pojawią się na blogu niebawem:) (a w tle jedna z moich ulubionych czekolad Milki<3)


 
Wygrałam też rozdanie u Emilii z bloga http://kobiecosci.blogspot.com/ :) Do zgarnięcia było pudełko pełne kosmetyków, które wpadło właśnie w moje ręce:)
























































Jednak najlepszy prezent dostałam od chłopaka, ekhm.... narzeczonego...:)))))


Jak Wam się podobają nowości? ;)
 
Korzystając z okazji chciałabym Wam życzyć szczęścia, pomyślności i samych sukcesów
w nowym 2015 roku!:)

_________________________________________

BĄDŹ ZE MNĄ NA BIEŻĄCO!

FACEBOOK - KLIK
BLOGLOVIN - KLIK
TWITTER - KLIK
 

Zobacz też:

23 komentarze:

  1. śliczne nowości i GRATULUJĘ !!!prezentu od narzeczonego :)))
    również wszystkiego dobrego w Nowym 2015 r.
    pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. no no chłopak a w zasadzie narzeczony spisał się na medal ;)
    wszytstkiego dobrego w Nowym Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nowości! Gratulacje od narzeczonego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowości? Pierdzielić nowości, pierścionek najważniejszy:) Gratuluję kochana, dużo szczęścia:) Chłopak ma dobry gust i nic dziwnego, że został narzeczonym:) Njalepszego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha! Właśnie tego się trochę bałam, że cały post ukradnie pierścionek:) Dziękujemy!:)

      Usuń
  5. Gratuluję zaręczyn! Czekam na recenzję kremu Ziai, bo zastanawiałam się czy go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Na krem z witaminą C trzeba będzie trochę poczekać, zanim go zrecenzuję, ale niedługo pojawi się recenzja emulsji na podrażnienia:)

      Usuń
  6. oo gratuluję!!! :* Szczęścia i dużo miłości! Piękny pierścionek :) świetne nowości ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! :)

    Jeżeli chodzi o serię Ziaja med nieco się na niej zawiodłam, ale ciekawe jak będzie w Twoim przypadku :)

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Jak na razie emulsja na podrażnienia mi przypasowała, zobaczymy jak będzie z kuracją z witaminą C:)

      Usuń
  8. Ja mam różowego TT i go kocham <3

    Gratuluję zaręczyn! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej! Jestem ciekawa tego jak prezentuje się Rio Rio od Sleeka bo sama przymierzam się do zakupu jakiejś niezbyt drogiej paletki i zastanawiam się między Makeup Revolution a Sleekiem.
    Super zakupy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rio Rio ma mocne, wyraziste kolory, bardziej do wyszukanego, ekstrawaganckiego makijażu, jeśli chcesz bardziej stonowane kolory to na pewno je znajdziesz w MUR:)

      Usuń
  10. Sporo nowości :) Gratuluję zaręczyn - pierścionek śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. oooo nie, jak to koniec Paese w ck:( jak człowiek nie ma internetu to go właśnie takie informacje omijają:(

    gratuluję zaręczyn!:* pierścionek piękny!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że może w Koronie się pojawi, ale tak naprawdę to nie wiadomo.

      Dziękuję! Jest najpiękniejszy na świecie<3

      Usuń

Dziękuję za dodanie komentarza! Aby uniknąć spamu moderuję wiadomości, więc nie będzie on widoczny od razu, pojawi się najpóźniej następnego dnia. Jeśli chcesz być ze mną na bieżąco, zachęcam do zaobserwowania bloga lub/i polubienia strony na Facebook'u lub Google+:) Staram się zawsze odwiedzać blogi komentujących;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.