czwartek, 20 lutego 2020

NeoNail Be Authentic - lakier hybrydowy z nowej kolekcji Crystal Spirit - zdjęcia na paznokciach. Zdobienie wiosenne.

Wiele razy już o tym pisałam, ale podkreślę to ponownie - NeoNail to dla mnie jedna z najlepszych firm, jeśli chodzi o lakiery hybrydowe. Podoba mi się ich konsystencja - jest odpowiednio gęsta (nie lubię rzadkich lakierów, bo rozlewają się i zalewają skórki), przeważnie wystarczą dwie warstwy, żeby pokryć paznokieć, poza tym cenię ich bogatą gamę kolorystyczną. Ostatnio skusiłam się na lakier z nowej kolekcji Crystal Spirit i jestem mega zadowolona z koloru, jaki z samego lakieru.



Be Authentic, bo taką nazwę nosi kupiony przeze mnie lakier, to połączenie jasnego beżu z delikatną nutą szarości. Jest to kolor typu nude, aczkolwiek wydaje się być trochę jaśniejszy niż typowe odcienie tej kategorii. Jeśli lubicie jasne, niekrzykliwe lakiery, to będzie to coś dla Was:) Poniżej zdjęcie koloru lakieru prosto z buteleczki, w naturalnym świetle.



Wybaczcie niedociągnięcia przy skórkach, ale to jest prawa ręka pomalowana lewą (jestem praworęczna), więc nie jest idealnie:)



Kolor ten to świetne tło dla przeróżnych zdobień! Postanowiłam więc przygotować coś wiosennego i wymalowałam na każdym palcu trochę kwiatków i kropeczek. Inspirację podejrzałam na Pinterest:)



Zielony i czerwony kolor zdobień to także produkty NeoNail - lakiery Turquoise oraz Sexy Red:) Wspomogłam się też różowym od Chiodo i żółto-zielonym od Indigo. Kropeczki zrobione pastami SemiArt od Semilaca.



Co do jakości samego lakieru - mam wrażenie, że jest ona ciut lepsza niż w przypadku innych moich lakierów tej firmy (choć i one są świetne). Cena lakierów wzrosła (wcześniej 29,90, teraz 34zł), szkoda, ale ja widzę różnicę na plus i jestem w stanie za to dopłacić. Mam do dziś beżowy odcień Sponge Cake i czasem muszę dać trzy cienkie warstwy, aby uzyskać pełne krycie i szczerze mówiąc spodziewałam się tego samego przy Be Authentic (jasne kolory czasem mają to do siebie, że trzeba czasem jedną warstwę dołożyć), ale nic takiego nie miało miejsca - wystarczyły dwie warstwy i krycie było pełne. Poza tym mam wrażenie, że pracuje się z nim jeszcze lepiej, niż z poprzednimi ich lakierami, Be Authentic, jest jakby minimalnie gęstszy, przez to nie rozpływa się na boki i dopóki go sama nie rozłożę, to stoi w miejscu. Jednocześnie nie ma żadnych grudek i nie warzy się . Cudo! Będę kupować więcej:)

Kliknij i sprawdź, gdzie najtaniej!






Czy miałyście do czynienia z lakierami NeoNail? Jakie lakiery hybrydowe lubicie i polecacie?:)



Buziaki,
Maddie Ann:)

____________________________________________

BĄDŹ ZE MNĄ NA BIEŻĄCO!
FACEBOOK - KLIK
BLOGLOVIN - KLIK
TWITTER - KLIK
INSTAGRAM - KLIK


Zobacz też:

3 komentarze:

  1. Długo szukałem nazwy tego lakieru hybrydowego, ponieważ chcę dołączyć go do prezentu, mojej żonie na dzień kobiet. Wiem, że jeszcze dużo czasu, ale gdyby nie ten wpis, mógłbym szukać nazwy jeszcze 2 tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne lakiery, również często ich używam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor, świetnie wyszło Ci zdobienie :) Ja niedawno odeszłam od samodzielnego malowania paznokci hybrydami w domu, bo mam do tego jednak zbyt mało cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza! Aby uniknąć spamu moderuję wiadomości, więc nie będzie on widoczny od razu, pojawi się najpóźniej następnego dnia. Jeśli chcesz być ze mną na bieżąco, zachęcam do zaobserwowania bloga lub/i polubienia strony na Facebook'u lub Google+:) Staram się zawsze odwiedzać blogi komentujących;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.