poniedziałek, 19 października 2015

Liebster Blog Award nr 6:)

Hej:)


Jakiś czas temu Kinga, autorka bloga Kinga Naturalnie - http://kinganaturalnie.blogspot.com/ nominowała mnie do Liebster Blog Award, za co bardzo jej dziękuję:) Przypomnijmy sobie, o co chodzi w tej zabawie:)

Nominację do Liebster Blog Award jest przyznawana blogerom przez innych blogerów za "dobrze wykonaną robotę". Nagroda leci zazwyczaj do blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc jest to dla nich możliwość rozpowszechnienia swojego bloga. Bloger odpowiada na 11 pytań od blogera, który go nominował do nagrody, następnie sam nominuje 11 osób, którym zadaje 11 swoich pytań. Nie może on nominować blogera, który go nominował.


A oto pytania od Kingi i moje odpowiedzi:)

1. Najlepsza rzecz jaką jadłaś?
Mój mąż zrobił mi kiedyś kolację, jakieś tajskie danie, za cholerę sobie nie przypomnę jak to się nazywa, ale był indyk, chilli, imbir, ananas chyba, jakieś kiełki, pestki słonecznika i prażone orzechy... Wszystko podane z ryżem. Smakowało pikantnie, trochę słodko, trochę gorzko... To było genialne:)
2. Ulubione wspomnienie z dzieciństwa?
Mam dużo ulubionych wspomnień z dzieciństwa, ale myślę, że w pamięci na zawsze zostaną mi zabawy z moim młodszym rodzeństwem:)
3. Spodnie czy spódnica?
Zazwyczaj wkładam spodnie, bo jest mi wygodnie i ciepło:) Ale jak mam humor, to skuszę się na spódnicę:)
4. Wolisz używać gotowych czy samodzielnie przygotowanych kosmetyków?
Wolę używać gotowych kosmetyków, bo po prostu jestem bardzo wygodnym osobnikiem:) Ale to nie znaczy, że takich kosmetyków sobie nie robię:) Bardzo lubię na przykład własnoręcznie robione serum do twarzy, mieszane na dłoni z oleju arganowego, kwasu hialuronowego i jakiegoś olejku eterycznego:) Balsamów do ciała zwykle nie kupuję - od smarowania mam masło shea wymieszane z olejkiem grejpfrutowym i imbirowym - świetne na cellulit:)
5. Jesteś typem sportowca czy kanapowego leniuszka?
Jestem stuprocentowym leniem. Od wielkiego dzwonu sobie czasem potańczę. Moim ulubionym sportem zaś jest bieg po sklepach.
6. Jak jest twoja ulubiona pora roku?
Wszystko, co nie jest zimą:)
7. Wierzysz w działanie kosmetyków przeciwzmarszczkowych?
Przede wszystkim wierzę w odpowiednie oczyszczanie i nawilżanie skóry. Jeśli jej poziom nawilżenia jest wysoki, wtedy staje się gładsza, zmarszczki są mniej widocznie i występują później. Co do kosmetyków przeciwzmarszczkowych - warto je stosować, zważając na to, jakie składniki zawierają. Bardzo dobre są składniki, które są przeciwutleniaczami, które opóźniają starzenie się skóry np. witamina E, C lub A czy flawonoidy. Świetnym składnikiem przeciwstarzeniowym jest też koenzym Q10.
8. Czego nie lubisz w makijażu?
Malowania kresek i tego, że trzeba go zmyć przed spaniem:)
9. Podkład płynny czy mineralny?
Nigdy nie używałam mineralnego, więc wybieram zwykły podkład:)
10. Czy lubisz robić zakupy?
Uwielbiam:) Szczególnie kosmetyczne, czy to w sklepach, czy przez Internet:)
11. Jak jest Twoja najlepsza cecha?
Uczciwość i punktualność. 

Tradycyjnie wyłamię się i nie nominuję nikogo, mam nadzieję, że Kinga mi to wybaczy:) Jednocześnie zapraszam wszystkich, którzy maja na to ochotę, do odpowiadania na powyższe pytania na swoich blogach - koniecznie wtedy dajcie o tym znać, chętnie przeczytam odpowiedzi:)

____________________________________________

BĄDŹ ZE MNĄ NA BIEŻĄCO!
FACEBOOK - KLIK
BLOGLOVIN - KLIK
TWITTER - KLIK

Zobacz też:

3 komentarze:

Dziękuję za dodanie komentarza! Aby uniknąć spamu moderuję wiadomości, więc nie będzie on widoczny od razu, pojawi się najpóźniej następnego dnia. Jeśli chcesz być ze mną na bieżąco, zachęcam do zaobserwowania bloga lub/i polubienia strony na Facebook'u lub Google+:) Staram się zawsze odwiedzać blogi komentujących;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.