czwartek, 22 kwietnia 2021

Sklep internetowy, w którym jest wszystko, czego potrzebujesz - współpraca z bee.pl

Sklep bee.pl

Czy Wy też, tak jak ja, uwielbiacie sklepy, w których kupicie tak zwane "wszystko" i nie musicie płacić kilka razy za przesyłkę? No i wszystko przychodzi za jednym razem! Skoro tak, to myślę, że zainteresuję Was dzisiejszym postem na temat pewnego sklepu internetowego, w którym znajdziecie kosmetyki naturalne (i to same świetne marki!), ale także produkty dla dzieci, do domu, środki czystości, książki, suplementy diety czy zdrową żywność. Mowa o sklepie bee.pl - serdecznie zapraszam na mały unboxing paczki:)

Paczkę otrzymałam w ramach współpracy - rzadko je podejmuję, ale gdy zapoznałam się z asortymentem, stwierdziłam, że grzech nie spróbować:) Wybrałam do testów kilka produktów, które już od jakiegoś czasu chciałam wypróbować. Niektóre z nich już testuję i myślę, że mogę się podzielić z Wami moimi pierwszymi wrażeniami na ich temat. Zanim jednak przejdę do samych kosmetyków, spójrzmy na kwestie organizacyjne:)


Sklep bee.pl - wygląd i przejrzystość strony internetowej, asortyment

Zacznę może od samej strony internetowej - od razu można zauważyć, że jest przejrzysta i łatwo jest znaleźć produkt, którego poszukujemy. Jest sporo przeróżnych kategorii, ale wszystko jest uporządkowane, oszczędzamy czas na szukaniu dzięki filtrom po lewej stronie - to bardzo wygodne i tutaj sklep bee.pl odpowiedział bardzo dobrze mojemu niecierpliwemu charakterowi:) 

Screen pochodzi ze strony https://www.bee.pl/
 

Jak już wspomniałam, sklep bee.pl jest miejscem, gdzie znajdziecie mnóstwo rzeczy, których potrzebujecie na co dzień. Asortyment sklepu jest imponujący! Co dokładnie możecie znaleźć w ofercie bee.pl?

  • kosmetyki naturalne
  • perfumy
  • zdrowa żywność
  • środki czystości
  • artykuły kuchenne i do sprzątania
  • produkty dla dzieci, w tym zabawki
  • karma dla psów i kotów
  • suplementy diety
  • artykuły do ogrodu
  • świece i olejki eteryczne
  • książki

W dzisiejszych trudnych czasach, gdy za częste wizyty w sklepach nie są rekomendowane, możliwość kupienia czegoś do jedzenia, środków higienicznych czy kosmetyków przez Internet to dla wielu bardzo duże udogodnienie. Przyznam szczerze, że od początku pandemii bardzo żałowałam, że te popularne dyskonty i markety rzadko oferują dostawę zakupów pod dom, a jeśli już znajdzie się firma, która to robi, to niestety tylko w obrębie miasta (mieszkam poza miastem). Dlatego bardzo się cieszę, że udało mi się odkryć sklep bee.pl, bo znajdę w nim tak naprawdę wszystko, co potrzebne do życia;)

Ponadto na stronie sklepu znajduje się blog z wieloma ciekawymi wpisami na różne tematy, zaczynając na zdrowiu, przechodząc przez porady dotyczące prowadzenia domu, na ciekawostkach kosmetycznych kończąc. Serdecznie polecam tam zajrzeć - dowiecie się wielu ciekawych rzeczy:)


Kosmetyki naturalne w bee.pl - oferta. Co znalazło się w paczce?

Oczywiście kategorią, która mnie zainteresowała najbardziej jest kategoria URODA, która obfituje w naturalne kosmetyki najbardziej cenionych na rynku marek, m.in. Mokosh, Iossi, Resibo, Sylveco, Miya, Mydlarnia 4 Szpaki, Ministerstwo Dobrego Mydła, Mohani, Miodowa Mydlarnia, Nacomi czy puroBIO. Wiele z tych firm znam, testowałam niektóre ich produkty i bardzo je lubię. Często pojawiają się promocje - od razu widzimy procent zniżki oraz cenę po zniżce, także wszystko jest klarowne, nie muszę się zastanawiać ile zapłacę finalnie za produkt (może to banalne, ale nie wszystkie sklepy internetowe, w których kupowałam, pokazują od razu ostateczną cenę, więc zwracam na to uwagę). Przy wyszukiwarce u góry strony jest specjalny przycisk "Okazje Miesiąca" - znajdziecie tam produkty z każdej kategorii w promocyjnych cenach.

Paczka dotarła do mnie bez żadnych problemów. Produkty zapakowane były w tekturowy karton, w środku zabezpieczeniem był szary papier, nie znalazłam tam ani grama folii czy plastiku - bardzo duży plus za ekologiczne rozwiązania:) Żaden produkt nie ucierpiał w podróży:)


Naturalne kosmetyki to coś, co testowałam intensywnie w ciągu ostatnich kilku lat, testuję je nadal i nie zamierzam przestać:) W jednej z moich pierwszych prac, jeszcze na studiach byłam sprzedawcą kosmetyków naturalnych, zakochałam się w tego typu produktach i tak mi chyba zostało - uwielbiam sprawdzać nowości, które ostatnio pojawiły się na rynku kosmetycznym! Dlatego bardzo się cieszę, że w sklepie bee.pl jest tak duży wybór wspaniałych firm. Poniżej znajdziecie kosmetyki, które pojawiły się w paczce współpracowej:)


Pierwszym produktem, który już testuję to Nawilżająco-naprawcza Krem-maska pod oczy z serii Anti Dry od Bandi. Krem zawiera 1% ektoiny oraz olej kokosowy. Zależało mi na czymś bogatym w konsystencji, ale jednocześnie nadającym się pod makijaż i trafiłam w 10 (mimo, że krem jest przeznaczony na noc):) Krem silnie nawilża i wygładza skórę wokół oczu, daje przyjemne satynowe wykończenie. Wygodna tubka ułatwia aplikację:)

Hydrolat z krwawnika pospolitego od Mydlarni 4 Szpaki to produkt tonizujący przeznaczony głównie dla cer naczynkowych, wrażliwych, ale też trądzikowych. Łagodzi zaczerwienienia oraz podrażnienia, działa też przeciwzapalnie i antybakteryjnie. Mam czasem problem z czerwonymi plamami na skórze, a hydrolat okazuje się dla niej ukojeniem - jestem już po pierwszych testach. Zapach jest dość naturalny - nie wszystkim będzie odpowiadał, ale myślę, że dla działania warto spróbować:)

Peeling do ciała Papaya&Sugar Body Scrub Organic Shop - tu dopiero zacieram ręce, bo jeszcze nie otworzyłam tego peelingu - kończę ten, który mam, a nie otwieram od razu nowych kosmetyków. Ale stoi już w kolejce do kupienia chyba od 3 lat:) Myślę, że już niedługo przyjdzie na niego pora, podobno ma boski zapach:) Nie mogę się doczekać, kiedy go użyję:)

Kolejnym produktem jest Łagodzący peeling do skóry głowy z kwasem salicylowym i cukrem od Vianka. No cóż - przyznaję się bez bicia - zaniedbałam moją skórę głowy i muszę teraz zwrócić na nią większą uwagę:) Peeling ten przypomina peelingi cukrowe do ciała, cieszę się z obecności kwasu salicylowego w składzie. Jak na razie dziwnie mi się go używa, ale myślę, że to kwestia przyzwyczajenia. Dam znać po dłuższych testach:)

Nie wiem, na co czekałam najbardziej - czy na kosmetyki, czy na krem orzechowy ciasteczkowy Basia Basia:) Po prostu musiałam go spróbować! Już dawno został zjedzony - nie mogłam się opanować. W smaku jest wybitny, nie jest przesolony, ma też dobry skład:) Najlepiej smakuje bezpośrednio ze słoika;)

 

Podsumowując - sklep bee.pl zapisał się w mojej głowie jako sklep z asortymentem dla całej rodziny i dla domu. Wygoda, ekologia, najlepsze marki - to trzy określenia, które przypisałabym bee.pl:) Z czystym sumieniem polecam zakupy w tym sklepie, myślę, że na jednych się nie skończy! Ja już przejrzałam chyba całą ofertę i przymierzam się powoli do zamówienia:)

 

Napiszcie w komentarzu, czy znacie bee.pl! Jeśli tak, to jakie są Wasze wrażenia?:)


BĄDŹ ZE MNĄ NA BIEŻĄCO!
FACEBOOK - KLIK
INSTAGRAM - KLIK


Zobacz też:

9 komentarzy:

  1. Znam ten sklep :) Muszę przyznać, że doceniam chociażby to, że produkty pakowane są bez folii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Bardzo lubię firmy, które troszczą się o środowisko:)

      Usuń
  2. Bardzo lubię ten sklep - można w nim znaleźć mnóstwo naturalnych produktów - zarówno spożywczych, jak i kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tego wpisu, przyznam, że często czytam tego bloga,
    ma Pani naprawde inspirujące wpisy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam i korzystam ze sklepu bee.pl :) Mają bardzo fajne produkty, które sprawdzają się w diecie keto oraz uwielbiam ich kosmetyki - szczególnie mniej znanych producentów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To super sklep kupuję w nim od kilku lat. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tym sklepie, muszę zajrzeć na ich stronę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza! Aby uniknąć spamu moderuję wiadomości, więc nie będzie on widoczny od razu, pojawi się najpóźniej następnego dnia. Jeśli chcesz być ze mną na bieżąco, zachęcam do zaobserwowania bloga lub/i polubienia strony na Facebook'u lub Google+:) Staram się zawsze odwiedzać blogi komentujących;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.