środa, 20 czerwca 2018

Owocowe zdobienie - jak wykonać pomarańczę na paznokciu? | PICTORIAL


Jeśli zajrzeliście do ostatniego posta to pewnie pamiętacie to owocowe zdobienie na jednym z paznokci. Głosowanie na Instagramie pokazało, że większość z Was chciałoby zobaczyć pictorial z pomarańczką w roli głównej. Dziś pokażę Wam, jak takie zdobienie wykonać:) 

Na dowód;)



1. Przygotuj pomarańczowy lakier do paznokci (jeśli nie posiadasz lakieru w takim kolorze zmieszaj żółty z odrobiną czerwonego), czerwony, biały, białą pastę do zdobień (np. SemiArt), przezroczysty żel lub top (lepszy będzie żel, bo jest gęstszy) oraz pędzelki - najlepiej, żeby wśród nich znalazł się jeden super cienki (długość włosia bez znaczenia - czym Wam wygodniej). Taki pędzel znalazłam na Aliexpress i jest to najlepszy pędzelek do zdobień (ten z przezroczystą rączką). Do tego wszystkiego przyda się coś, na czym możecie zmieszać lakiery, np. kawałek sreberka; u mnie jest to forma do przedłużania paznokci.


2. Pomaluj paznokieć białym lakierem i utwardź w lampie.
3. Namaluj półkole lakierem w kolorze pomarańczowym - jeszcze nie utwardzaj.


4. Rozprowadź lakier od krawędzi półkola do jego środka. To ważne, gdyż w ten sposób włosie z pędzelka w naturalny sposób zaznaczą "błonki" pomarańczy. Możesz powtórzyć to samo trochę mniejszym pędzelkiem. Gdy będziesz zadowolona w efektu, utwardź paznokcia w lampie.


5. Na podkładce zmieszaj pomarańczowy kolor z odrobiną (!) czerwonego i zaznacz nim zewnętrzną część pomarańczy i jej "kawałki". Utwardź w lampie.


6. Teraz czas na białe błonki i do tego wykorzystajmy białą pastę do zdobień. Jeśli nie posiadacie takiej, możecie użyć zwykłego lakieru w białym kolorze. Cienkim pędzelkiem rysujemy błonki, zaznaczamy wyraźniej środek. Starajmy się, by linia była naprawdę cienka. Ja na tym etapie przyciemniłam jeszcze lekko zewnętrzną krawędź pomarańczy. Utwardź wszystko w lampie.


7. Nasza pomarańczka musi być soczysta, więc za pomocą żelu wykonujemy sok - nabieramy kulkę żelu na sondę (lub na cienki pędzelek) i zostawiamy na cząstce pomarańczy. W przypadku żelu można zrobić kilka cząstek za jednym i utwardzić (żel jest gęsty i nie spłynie), natomiast jeśli robicie to topem, to po każdym przeciągnięciu nim po pomarańczy utwardzajcie go w lampie - dzięki temu uzyskacie zdobienie w 3D i top nie zdąży się rozlać. Soczek może się też wylewać poza pomarańczę ;)


I gotowe! Mam nadzieję, że pomysł ze zdobieniem Wam się podoba i spróbujecie je wykonać:) Jeśli Wam się uda to dajcie mi koniecznie znać! Instagramowicze - oznaczcie mnie (@_maddie_ann_) na zdjęciu ze swoim zdobieniem, żebym mogła je popodziwiać;)


Buziaki,
Maddie Ann:)

________________________________________

BĄDŹ ZE MNĄ NA BIEŻĄCO!
FACEBOOK - KLIK
BLOGLOVIN - KLIK
TWITTER - KLIK
INSTAGRAM - KLIK

Zobacz też:

21 komentarzy:

  1. Ale cudne <3 takie w sam raz na lato!
    Ja myślałam że to trudniej się robi, chociaz mi to by pewnie zamiast cytrynki jakieś kopyto wyszło..
    Pozdrawiam i licze na kolejne tutoriale! <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Spróbuj, to wcale nie jest takie trudne:) na pewno wyszłoby Ci coś fajnego;)

      Usuń
  2. Widziałam coś takiego, jak Maxineczka robiła na kanale semilaca. Twój sposób wydaje się być prostszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Owoc wygląda bardzo realistycznie :) aż trudno uwierzyć że tak niewiele trzeba by zrobić taki manicure :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się bardzo proste! Efekt jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt super to wygląda.. i do tego to takie proste! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super letnie pazurki. bardzo chciałabym sobie zrobić podobne, jednak lewą ręką cięzko mi się pracuje i jakiekolwiek malunki rysunki na prawej ręce wychodzą koszmarnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem praworęczna i zawsze robię wzorki tylko na lewej:) też to ładnie wygląda i się nie męczysz:)

      Usuń
  7. Ale smakowite! Ja też ostatnio zmalowałam różne owocki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przejrzysty tutorial :) Pomarańcza wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super poradnik! Wszystko świetnie i jasno wytłumaczone. Poproszę o więcej takich postów. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co robisz,ze kolor nie rozlewa Ci sie na boki?

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetnie to wygląda. Chciałabym tak umieć. Czas zacząć ćwiczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem pod wrażeniem! Kocham pomarańcze, chętnie bym sobie zrobiła takiego pazurka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ekstra tutorial. Będzie jak ulał na sobotnią domówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gęsty lakier to podstawa:) jeśli jest za rzadki to na pewno się rozleje, nieważne jak dokładnie malujemy. Ponadto gdy jednak zdarzy mi się zalać skórkę, to po prostu wycieram cieniutkim pedzelkipę zamoczonym w cleanerze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jezuuniu, ale piękne... szkoda że ja nie umiem robić takich drobnych rzeczy, zawsze jak próbuję robić takie ozdoby na paznokciach to wszystko się rozmywa i wygląda koszmarnie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza! Aby uniknąć spamu moderuję wiadomości, więc nie będzie on widoczny od razu, pojawi się najpóźniej następnego dnia. Jeśli chcesz być ze mną na bieżąco, zachęcam do zaobserwowania bloga lub/i polubienia strony na Facebook'u lub Google+:) Staram się zawsze odwiedzać blogi komentujących;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.