środa, 10 czerwca 2020

Słodka stylizacja z ciasteczkiem - inspiracja na paznokcie z NeoNail | First Date, Sweet Coquette, Mood for Love



Ci z Was, którzy dłużej mnie znają, wiedzą, że uwielbiam mieć pomalowane paznokcie. Wiedzą też, że uwielbiam lakiery hybrydowe firmy NeoNail, jestem ich wielką fanką:) Dziś pokażę Wam propozycję na manicure wykonaną za pomocą lakierów właśnie tej firmy.

Kliknij baner poniżej i sprawdź, gdzie najtaniej kupisz lakiery NeoNail!



NeoNail - First Date, Sweet Coquette, Mood for Love - zdjęcia na paznokciach

First Date, Sweet Coquette i Mood for Love to przepiękne, pastelowe odcienie fioletu i różu z kolekcji. Moim zdecydowanym ulubieńcem jest jaśniejszy fiolet Sweet Coquette - co za cudowny odcień! Świetnie się prezentuje na opalonych dłoniach:)



Od lewej macie jaśniejszy Sweet Coquette, w środku First Date, a na końcu różowy (i to jest taki cieplejszy róż) Mood for Love. Polecam sprawdzić też pozostałe odcienie tej kolekcji, bo są równie piękne:)

Ciasteczko - słodki pomysł na nailart



Do wykonania zdobienia użyłam jeszcze trzech innych lakierów NeoNail - zielony Turquoise, za pomocą które wymalowałam listki, klasyczna czerwień Sexy Red oraz Neutral - ciepły brąz, z którym mieszałam inne kolory (głównie czarny), aby uzyskać czekoladowy odcień:) Do wykonania zdobienia zainspirowała mnie Odette Swan - od trzech lat podglądam jej kanał na YouTube i to właśnie od niej nauczyłam się tego zdobienia! TUTAJ macie link do jej kanału, polecam gorąco, jeśli chcielibyście się nauczyć robić zdobienia:)





Jak Wam się podoba cała stylizacja? Który kolor przypadł Wam do gustu najbardziej? Dajcie znać w komentarzu!:)



Buziaki,

Maddie Ann:)
____________________________________________


BĄDŹ ZE MNĄ NA BIEŻĄCO!
FACEBOOK - KLIK
BLOGLOVIN - KLIK
INSTAGRAM - KLIK

Zobacz też:

2 komentarze:

Dziękuję za dodanie komentarza! Aby uniknąć spamu moderuję wiadomości, więc nie będzie on widoczny od razu, pojawi się najpóźniej następnego dnia. Jeśli chcesz być ze mną na bieżąco, zachęcam do zaobserwowania bloga lub/i polubienia strony na Facebook'u lub Google+:) Staram się zawsze odwiedzać blogi komentujących;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.