środa, 21 marca 2018

Wiosenny manicure, proste kwiatowe zdobienie krok po kroku, recenzja lakierów hybrydowych Elisium Nails


Ok, umówmy się, że nie patrzymy za okno i od dziś jest wiosna:) A jak wiosna, to muszą być kwiaty! I to nie byle gdzie, bo na paznokciach;) Jeśli chcecie dowiedzieć się jak wykonać prosty, kwiatowy wzór i jak się sprawdzają lakiery hybrydowe, których użyłam, to zapraszam do dalszej lektury.



RECENZJA LAKIERÓW ELISIUM NAILS
_________________________________________________

Stylizację wykonałam lakierami Elisium Nails - odkąd pokochałam ich Flexy Gel System to nabrałam ogromnej ochoty zapoznać się także z lakierami hybrydowymi. Zamówiłam więc dwa: klasyczną biel 020 Snow White oraz 112 Lilipad. Drugi z nich to piękny lilaróż, wręcz idealny na tę porę roku. 




Jeśli chodzi o pigmentację koloru Lilipad to myślę, że jest bardzo dobra. Dwie warstwy w zupełności wystarczyły, aby pokryć paznokieć. Inaczej sprawa ma się z białym Snow White - tutaj konieczne było użycie trzech warstw, żeby płytka nie prześwitywała. Dodatkowo konsystencja białego jest trochę dziwna - mimo przeturlania buteleczki w dłoniach (lakier się miesza) to lakier się troszkę ciągnie, a podczas malowania nieco maże, co jest trochę denerwujące, ale ostatecznie da się nim malować:) Może taki egzemplarz, a może ten odcień akurat po prostu taki jest, a w każdej firmie zdarza się taka "perełka". Konsystencja odcienia Lilipad jest rzadsza, oczywiście nie ciągnie się i nie maże przy malowaniu. Porównałabym ją do Semilaca, lakiery NeoNail są na pewno gęstsze od Elisium. Obydwa kolory dobrze utwardzają się w lampie 24/48W przez 30 sekund.



Myślę, że nie będą to jedyne moje lakiery od Elisium - na pewno wypróbuję niebawem jakiegoś ciemnego koloru (ponoć są rewelacyjnie napigmentowane), tym bardziej, że cena tych lakierów jest mocno zachęcająca - 25zł za sztukę:)



WIOSENNA STYLIZACJA, KWIATOWE ZDOBIENIE KROK O KROKU
____________________________________________________

Oto zdjęcia stylizacji, którą przygotowałam:

 

Te małe kwiatuszki są bardzo łatwe do namalowania - wystarczy mieć tyko cieniutki pędzelek do zdobień. Zdradzę wam jednak kilka przydatnych tricków, które pomogą Wam je wykonać szybko i bez nerwów.

1. Najlepiej na samym początku wykropić sobie trochę lakieru, którym chcecie namalować kwiatka  np. na kawałek foli aluminiowej, będzie zdecydowanie łatwiej:)


2. Nabierzcie na końcówkę pędzelka lakier, tak, aby powstała mała kulka. Możecie do tego użyć także sondy, która jest już zakończona kulką:)


3. Zróbcie 5 kropek, które będą płatkami. Dobrze jest nabrać lakieru więcej, tak, aby był nieco wypukły.


4. Pędzelkiem rozciągnijcie kropki do środka. 


5. Kiedy kwiatek będzie gotowy, możemy dodać malutką kropeczkę w środek i dorobić listki.

Najlepiej robić takie kwiatuszki gęstym lakierem - nie rozleje się i nie połączy z innymi płatkami, a tego nie chcemy. Jeśli wykonujecie zdobienie lakierem, który jest rzadki to najlepiej zrobić jedną kropkę, przeciągnąć ją od razu do środka i utwardzić 10 sekund, potem obok kolejna kropka, przeciągnąć i utwardzić itd. do pięciu płatków:) Listki robimy tak samo, tylko, że w przeciągamy je w odwrotną stronę:) I oczywiście najlepiej zrobić je kolorem zielonym (ja go akurat nie miałam, ale zmieszałam niebieski i żółty lakier:)).



Dajcie znać, czy stylizacja Wam się podoba i czy próbowałyście kiedyś lakierów od Elisium:)

Buziaki,
Maddie Ann:)

PS. Koniecznie zajrzyjcie na mojego Instagrama - w wyróżnionych InstaStories możecie znaleźć moją relację, w której opowiadam o uczuleniach na lakiery hybrydowe:) Link poniżej:)
PS2. Post nie jest sponsorowany.

__________________________________________

BĄDŹ ZE MNĄ NA BIEŻĄCO!
FACEBOOK - KLIK
BLOGLOVIN - KLIK
TWITTER - KLIK
INSTAGRAM - KLIK

Zobacz też:

13 komentarzy:

  1. Jakie śliczny mamo! Iście wiosenny ;) Swoją drogą podoba mi się w tych lakierach ten serduszkowy wzornik lakieru na zakrętce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej jaki genialny róż.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny. Mam bardzo podobny delikatny róż na pazurkach, ale połączony z szarością ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdobienie. Zrobiło się wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Ci wyszło to zdobienie! W sumie wiem, że można łączyć kolory, ale kompletnie wypadło mi to w z głowy, dlatego jestem pełna podziwu dla połączenia niebieskiego z żółtym dla uzyskania zielonych listków! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są, mega wiosenne<3

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory i paznokcie, gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są naprawdę przepiękne! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te kwiatuszki , całość super <3 Nie dawno zauważyłam te lakiery, czy używasz również ich bazy i topu? Jestem ciekawa jak z trwałością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Używam tylko ich bazy - jest świetna, polecam! Nic się nie odkleja, nie odpryskuje:)

      Usuń
  10. Wyszły śliczne. Idealne na zbliżającą się wiosnę.
    Takie zdobienia wyglądają bardzo misternie, a po Twoim kursie wydają
    się być bardzo proste w stworzeniu:)
    Na pewno wiele osób z Twoich rad skorzysta.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza! Aby uniknąć spamu moderuję wiadomości, więc nie będzie on widoczny od razu, pojawi się najpóźniej następnego dnia. Jeśli chcesz być ze mną na bieżąco, zachęcam do zaobserwowania bloga lub/i polubienia strony na Facebook'u lub Google+:) Staram się zawsze odwiedzać blogi komentujących;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.