poniedziałek, 1 października 2018

Subiektywny przegląd nowości - Paznokcie | Jesień 2018



Jak mogliście zauważyć po moich wpisać na blogu lub Instagramie - uwielbiam pięknie pomalowane paznokcie:) Nawet skusiłam się na kurs stylizacji, trochę z zamiarem robienia paznokci komuś, a trochę sobie. Dlatego zawsze z ekscytacją wyszukuję paznokciowe nowinki na rynku kosmetycznym - interesuje mnie wszystko, co innowacyjne, co przyspiesza czas pracy i ją ułatwia. W ostatni weekend odbywały się w Warszawie targi Beauty Forum oraz Beauty Days, na których niestety nie miałam okazji uczestniczyć (wiecie, oszczędności...;)), ale bacznie śledziłam, co nowego prezentują wystawcy, szczególnie Ci, którzy mają w swojej ofercie hybrydowe lakiery i akcesoria do stylizacji paznokci. Zebrałam to wszystko w jedno miejsce i.. voillà! Mogę Was teraz zaprosić na jesienny przegląd nowości:)



Indigo


W ofercie firmy pojawiły się dwie nowe, jesienne kolekcje: New York reklamowaną przez Natalię Siwiec (uwielbiam ją, naprawdę, jest świetną modelką, lubię na nią patrzeć, tak jak i na reklamówki Indigo - mistrzostwo!) oraz Sex in The City by Sara Boruc-Mannei.

 https://www.instagram.com/indigonails/


W tym roku jesień w Indigo obfituje w wyraziste odcienie zieleni, czerwieni i delikatne szarości. Znajdziemy też fiolet i pomarańczę. Ja wybrałam już swojego ulubieńca i jest to musztardowy Fashion Icon z kolekcji New York.

Firma ma jeszcze jedną nowość, może nie jest ona jesienna, ale myślę, że warto o niej wspomnieć. Jest baza mineralna, która zastępuje bazę, kolor oraz top. Było już coś takiego 3 w 1 w NeoNail, ale tutaj mamy jedynie bardzo neutralne kolory (NeoNail miał znacznie bardziej rozbudowaną kolorystykę). Baza jest rzadsza od tradycyjnej i daje 75% krycia. Podobno dzięki bazie zrobimy manicure w 45 minut. Zastanawiam się jednak, czy aby na pewno da się nim dobrze nadbudować paznokcieć... Niemniej jednak nowość bardzo ciekawa i warta zanotowania:)


NeoNail


NeoNail to jedna z moich ulubionych firm, jeśli chodzi o lakiery hybrydowe. Może dlatego, że ich po uczuleniu na bazę innej firmy przeszłam na bazę NN i nic się nie działo, więc mam do nich po prostu większe zaufanie:) Ich lakiery też lubię - mają fajną gęstość, świetną gamę kolorystyczną i nie są drogie, a buteleczki nie brudzą się bardzo.

Ostatnio firma wypuściła dwie nowe kolekcje. Pierwsza to Fall in Love reklamowana przez Julię Wieniawę, druga - Illuminate by Kasia Sokołowska. Fall in Love to paleta typowo jesiennych, raczej ciemnych kolorów, Illuminate to istna dyskoteka - lakiery są transparentne i z drobinkami, więc możemy je położyć na dowolny kolor i dodać mu blasku. Nie lubię takich lakierów, chyba, że mają bardzo delikatne drobinki i są raczej w odcieniach różu (np. Sleeping Beauty!), więc raczej się nie skuszę, a z kolekcji Julii wybrałabym tylko jeden - najjaśniejszy Creamy Latte.

  https://www.instagram.com/neonailpoland/
 https://www.instagram.com/neonailpoland/

Dobrze, że przetrzymałam publikację tego posta, bo właśnie na Instagramie NN pojawiła się kolejna nowość - baza proteinowa 6w1.

https://www.instagram.com/neonailpoland/

Poza tym, nie wiem czy widzieliście, że NN "pozazdrościła" Semilacowi i stworzyła własną linię kosmetyków do makijażu:) Cóż, może taka kolej rzeczy, że firmy typowo paznokciowe będą teraz przyciągać klientów także podkładami i pomadkami:) Niemniej jednak jestem tych kosmetyków bardzo ciekawa - czy sprawdzą się tak dobrze, jak lakiery?


Provocater


Jest to dla mnie kompletnie nowa marka, niby o niej słyszałam i widziałam na oczy (bo jest w Drogeriach Natura), ale ich buteleczki nie przekonywały mnie do zakupu (wszystkie lakiery hybrydowe trzymam w szufladzie, a lakiery Provo się tam po prostu nie mieszczą). Teraz dostałam w prezencie dwie sztuki i wiecie co? Żałuję, że ich wcześniej nie poznałam. Noszę teraz jasny róż - 102 Rinsed Pink i jestem zakochana w gęstości i kryciu tych lakierów. W większości przypadków niektóre jasne kolory po prostu kryją słabo (nawet NN), trzeba dać 3 lub nawet 4 warstwy, a tu wystarczą spokojnie dwie. Teraz będę musiała wymyślić im nową skrytkę, bo na tych dwóch lakierach chyba się nie skończy:)

 https://www.instagram.com/provocater_official/

Show me to nazwa najnowszej kolekcji firmy. Mamy tu głównie bordowo-czerwono-różowe odcienie. Najbardziej przypadł mi do gustu Charming Petersburg, ale tak w sumie to cała ta kolekcja to nic ciekawego.

Silcare


O ile lakiery tej firmy nie za bardzo przypadły mi do gustu, to żele już tak. Moim ulubieńcem jest High Light LED - genialnie się trzyma płytki, łatwo się nim buduje, jest samopoziomujący i średniogęsty, dla początkujących świetna opcja. Kiedy zobaczyłam jednak nowość, czyli niepoziomujący, gęsty żel Ideal, zaświeciły mi się świeczki w oczach:) Od jakiegoś czasu miałam ochotę na treściwy żel, który nie spływa i od razu praktycznie pobiegłam do drogerii go kupić (dobrze, że sklep na Marszałkowskiej jest w sobotę od 10!). Jestem już po pierwszej próbie i jak na razie jestem zadowolona, choć do pracy z tym żelem muszę się jeszcze przyzwyczaić (ale i tak przedłużam Flexy Gelem od Elisium!)

 https://www.instagram.com/silcare/


Elisium


No właśnie, a propos. Firma, która chyba jako jedna z pierwszych wydała na polski rynek akrylożel teraz wypuściła lakiery hybrydowe... w tubkach. Bardzo interesująca opcja, zastanawiam się, jak mocno wpłynie to na wygodę w malowaniu. Oczywiście, kiedyś sobie pozwolę na zakup, na razie staram się ograniczać wydatki na kosmetyki i zużywać te, które już mam - w grudniu przeprowadzka i ja nie wiem, kto to będzie nosił i gdzie ja to będę trzymać.

 https://www.instagram.com/elisium_nails/

Słodkie to, prawda? :)


Co to jest akrylożel i jak z nim pracować? Odpowiedź znajdziesz TUTAJ . Recenzja lakierów od Elisium - TUTAJ .



Słowianka


Bardzo mi się podoba nazwa tej firmy tak by the way. Słowianka kojarzy mi się raczej z bardziej profesjonalną firmą w porównaniu do komercyjnych Semilaca czy NeoNaila. Od dłuższego czasu przyglądam się ich produktom z zainteresowaniem, ale przyjdzie na nie jeszcze czas:) Nowa kolekcja Pop Stars zawiera 10 wyrazistych kolorów, trochę zwykłych, trochę iskrzących, z których wybrałabym chyba tylko jeden - 189 Triller.

 https://www.instagram.com/slowianka_nails/


SPN Nails


Pozostajemy w podobnej kolorystyce - różne odcienie czerwieni i zieleni znajdziemy w nowej kolekcji Colors of Autumn. Kolory 804 i 810 wydają mi się ciekawe.

 https://www.instagram.com/spnnails/


Reforma


Długo nie miałam pojęcia o istnieniu tej firmy, uświadomiono mnie dopiero rok temu na kursie stylizacji paznokci. Polecano mi je i z tego powodu zapisałam reformę na mojej liście do przetestowania. Gama kolorystyczna jak najbardziej na plus, a w nowej kolekcji na jesień znajdziemy bardzo fajne, trochę inne od reszty nowości kolory - są bardziej wyraziste niż stonowane, powiedziałabym nawet, że ktoś tu się jeszcze na lecie chce zatrzymać:) Z miejsca przygarnęłabym oczywiście Only One, First Kiss i Sunrise, skusiłabym się może jeszcze na Coquette.

 https://www.instagram.com/reformanails/


Semilac


5 nowych kolorów pojawiło się w kolekcji America Go - Go Argentina i Go Bolivia wygladają tak, jakby się chciały zadomowić w mojej szufladce z lakierami:)

 https://www.instagram.com/semilac/


Mistero Milano


MM stawia tej jesieni bardziej na niebieskości, ale znajdziemy tu też fiolet i czerwień. W macie wyglądają pięknie!

 https://www.instagram.com/misteromilano_official/


Neess


Na koniec gratka dla osób, które lubią oryginalność - i o ile kolory nowych lakierów z nowej serii Ale Nudy oryginalne za bardzo nie są, to ich nazwy... cóż, tylko spójrzcie:

 https://www.instagram.com/misteromilano_official/

Moim zdaniem fajna sprawa nazywać w tak pomysłowy sposób lakiery hybrydowe, to zawsze przyciąga. Mnie przyciągnęła wersja Beż-jaj - i kolorem, i nazwą.


Jeśli macie Instagrama, to polecam zajrzeć w linki, które podałam pod screenami - czasem firmy umieszczają nowe lakiery w wyróżnionych relacjach i tam można przyjrzeć im się z bliska.


Koniecznie dajcie znać, co Wam się podoba! I napiszcie, czy chcielibyście taki subiektywny przegląd nowości w innych kategoriach, np. kosmetyki naturalne (ale to już po Ekocudach w listopadzie) lub włosy:)



Buziaki,
Maddie Ann:)
__________________________________________

BĄDŹ ZE MNĄ NA BIEŻĄCO!
FACEBOOK - KLIK
BLOGLOVIN - KLIK
TWITTER - KLIK
INSTAGRAM - KLIK

Zobacz też:

16 komentarzy:

  1. Będzie w czym wybierać! :) Tak naprawdę, to z lata jeszcze nie wyszłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesienne kolory są świetne <3 uwielbiam te jesienne odcienie.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja dawno nie czytałam tyle na temat lakierów !!!
    Ile tego dobra tam jest.
    A ja mam gołe paznokcie chwilowo 😂

    OdpowiedzUsuń
  4. z jesiennych nowości mi najbardziej przypadła do gustu kolekcja Natalii Siwiec. Kolor abosolut jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam podobnie, w każdej podoba mi się jakiś kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej podoba mi się propozycja Neess, zdecydowanie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje kolory zdecydowanie to IBD i Victoria Vynn, jednak ostatnio kupowałam w sklepie internetowym smartlaca? Jakieś macie doświadczenia z tymi hybrydami?

    OdpowiedzUsuń
  8. Super przegląd, na pewno się przyda. Sprawdzi się pod wieloma względami w różnych sytuacjach. Czasem osoby zaczynające przygodę nie potrafią dobrać odpowiednich produktów, a to podpowiedź .

    OdpowiedzUsuń
  9. Mistero milano są ekstra. Co prawda to lato ale i co z tego są piękne

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio maluje kolorami nude. Jakoś nie chce mi się wymyślać kolorów i wzorów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza! Aby uniknąć spamu moderuję wiadomości, więc nie będzie on widoczny od razu, pojawi się najpóźniej następnego dnia. Jeśli chcesz być ze mną na bieżąco, zachęcam do zaobserwowania bloga lub/i polubienia strony na Facebook'u lub Google+:) Staram się zawsze odwiedzać blogi komentujących;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.