poniedziałek, 8 czerwca 2020

Kosmetyczne hity - ulubieńcy maja 2020 | SENELLE, HIHYBRID, WIBO



Maj za nami, więc przyszedł czas na ulubieńców:) Będzie ich dziś niewiele, ale myślę, że są to produkty warte uwagi. Serdecznie zapraszam do dalszej lektury!:)



PS. Tradycyjnie pod niektórymi produktami dodałam specjalne rotatory (banery) z odnośnikami do porównywarki cenowej, dzięki której zobaczycie, gdzie najtaniej kupicie dany produkt. W banerze, oprócz opisywanego przeze mnie kosmetyku umieściłam jeszcze po dwa, które polecam z danej firmy:) Jeśli nie widzicie rotatorów - wstrzymajcie bądź wyłączcie wtyczkę AdBlock na tej stronie:)

Ulubieńcy maja 2020 - najlepsze kosmetyki miesiąca 


Odnawiający peeling do twarzy, Senelle

Z mechanicznymi peelingami raczej mi nie po drodze, ponieważ jestem posiadaczką skóry równie wrażliwej, co moja dusza;) Zazwyczaj inwestuję w te enzymatyczne, ale raz na jakiś czas moja cera (a szczególnie moja strefa T) wręcz domaga się czegoś mocniejszego. Ostatnio testowałam odnawiający peeling do twarzy od Senelle, który jest peelingiem z drobinkami i byłam bardzo zadowolona z tego, w jaki sposób oczyszcza skórę - ścierniwem w tym produkcie są zmielone łupiny migdałów i kokosa, ale tak dobrze zmielone, że nie zdzierają skóry do zaczerwienień, tylko masują, dając przy tym delikatny efekt oczyszczenia. Moja wrażliwa skóra zareagowała na ten peeling bardzo dobrze!



Drugą zaletą, tego produktu, jest uczucie nawilżenia, jakie daje po jego zmyciu ze skóry. To uczucie zupełnie takie, jak po posmarowaniu buzi lekkim kremem do twarzy lub umyciu jakimś olejkiem! Nie dość, że skóra jest gładka, to jeszcze miękka i nawilżona:) To zasługa olejów roślinnych: z malin, z tungowca molukańskiego i orzecha włoskiego. Dodatkowo mamy tu specjalny kompleks Oleoactif DIAM 1%, który działa przeciwstarzeniowo i zapobiega powstawaniu zaczerwienień.

Od Senelle polecam także olejek do demakijażu - póki co to najlepszy olejek zmywający make-up ze wszystkich, które testowałam! Jest to olejek hydrofilny, więc spokojnie zmyjecie go wodą. Bardzo dobrze wspominam też optymalizujący krem pod oczy - świetnie nawilżał i nawet chyba trochę rozjaśnił cienie pod oczami oraz krem odżywczy - super i na dzień, i na noc:)

Cena: ok. 60zł
Gdzie kupić: senelle.pl, novaya.eu

Kliknij baner poniżej i zobacz, gdzie jest najtaniej!



Lakiery hybrydowe, HiHybrid

Przed lakierami tej firmy wzbraniałam się dość długo. Gdzieś mi się w głowie utarło, że jak tanie i z drogerii, to jakościowo słabe, zupełnie nie wiem dlaczego! Na szczęście udało mi się przekonać, jak bardzo się mylę.



Od razu polubiłam je za to, że się nie rozlewają (są rzadsze niż NeoNail, ale nie na tyle, żeby zlewały skórki) oraz za dobre krycie po dwóch warstwach. Wybór kolorów jest mniejszy niż wśród popularnych marek z lakierami hybrydowymi, ale znalazłam kilka kolorków dla siebie:) I ta cena! W regularnej cenie dostaniecie te lakiery za 19,90 (Drogeria Natura), ale bywają w promocji po 14,90, a nawet po 9,90! Czekam na obniżki, wtedy kupię więcej kolorów:) Na razie na wyposażeniu mam dwa: Blue White i Sunny Pink, ale miałam okazję przetestować jeszcze trzy inne, m.in. najmodniejszy ostatnio najpiękniejszy liliowy Light Lilac, który jest już a mojej zakupowej liście:) Poniżej stylizacje z tymi kolorami, Sunny Pink jest w rzeczywistości o wiele bardziej różowy, to taki typowy neonowy róż:)





Cena: ok. 20zł
Gdzie kupić: hihybrid.pl, Drogeria Natura

Kliknij baner poniżej i zobacz, gdzie jest najtaniej!



Puder Banana Loose Powder, Wibo

Długo szukałam bardzo drobno zmielonego pudru, który nadawałby się pod oczy. Dostałam w prezencie puder bananowy Wibo i przepadłam! Jest półtransparentny i idealnie miałki, świetnie się sprawdza zarówno do gruntowania korektora pod oczami, jak i do bakingu, czy jako podkład od cienie do powiek, gdy nie macie pod ręką bazowego cienia w kolorze beżu. Puder jest przystępny cenowo, kosztuje ok. 20zł, więc nie zbiedniejemy - myślę, że ten produkt ukaże się w makijażowej wersji serii "Tanie i Dobre kosmetyki do 30zł" na blogu:)



Cena: ok. 20zł
Gdzie kupić: Rossmann, cocolita.pl, e-zebra.pl, e-kobieca.pl

Kliknij baner poniżej i zobacz, gdzie jest najtaniej!





A jacy są Wasi ulubieńcy maja?:)



Buziaki,

Maddie Ann:)
____________________________________________


BĄDŹ ZE MNĄ NA BIEŻĄCO!
FACEBOOK - KLIK
BLOGLOVIN - KLIK
INSTAGRAM - KLIK

Zobacz też:

2 komentarze:

  1. Moim ulubieńce z maja będzie tonik Soraya Naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeling Senelle jest na mojej liście kupienia bo już nie raz o nim słyszałam, że taki dobry 😊 z Wibo lubię bardzo puder Fixing powder zwłaszcza na okolicę pod oczami ale i na całej twarzy daje radę 🙂

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza! Aby uniknąć spamu moderuję wiadomości, więc nie będzie on widoczny od razu, pojawi się najpóźniej następnego dnia. Jeśli chcesz być ze mną na bieżąco, zachęcam do zaobserwowania bloga lub/i polubienia strony na Facebook'u lub Google+:) Staram się zawsze odwiedzać blogi komentujących;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.